عادت نده حرفه ای و موفق چیست ؟

یکی از سؤالاتی که اغلب ندگان از خود میپرسند: «چه کنیم که  نده موفق حرفه ای  محسوب شویم؟» / «چگونه باید نده حرفه ای باشم» ، این سوالات برای این است که  آنان به دنبال یک خوب هستند. ندگان موفق به دنبال آن هستند که سرنوشت خویش را خود به دست گیرند.

در اینجا چهار عادت نده حرفه ای و موفق را تشریح خواهیم که  اینان به طور مداوم در به دنبال برتر بودن در بین سایر ندگان در صنعت خویش هستند. این به عواملی دیگری مانند انتخاب نام برند ، برنامه و استراتژی و روشهای برندسازی و بستگی دارد ، اما نقش نده بسیار مهم است.

 1-  نده حرفه ای و موفق ، تمرکز بر کسب و کار دارد به جای تمرکز بر محصول

نده حرفه ای و موفق  خود را یک مشاور متخصص در تصمیم گیری کلیدی در یک کسب و کار یا اداره می بینند. آنها بر گفتگوها تمرکز مینمایند تا متوجه شوند چگونه ارائه خدماتشان میتواند بر مشتری اثر گذارد و سازمان را در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند. نده حرفه ای یک طرح توجیهی بسیار حرفه ای برای خود نوشته است.

2- نده حرفه ای و موفق «انعطاف پذیر» است.

خودآگاهی یک ویژگی کلیدی نده موفق است. آنها معتاد به کار نیستند. در عوض، با قضاوت صریح و هوشمندانه، همه چیز را ارزیابی مینمایند. آنها با اولویت ها زندگی میکنند به جای واکنش به زندگی. آنها می دانند که زندگی سخت و غیرمنعطف نیست، اما خیلی منعطف تر از آن چیزی است که فکر میکنند. آنها "انسجام انعطاف پذیری" دارند که ذهنیتی است که آنها را قادر می سازد مسیر زندگی انتخابی خود را بسازند و خلاقانه به عوامل غیر معمولی و پیش بینی شده در زندگی شخصی و حرفه ای خویش پاسخ دهند، بدون اینکه گرفتار مشکلات عاطفی شوند.

3- نده موفق ،محصولات و خدات خود را بر اساس چهار چوب ادراکی مشتریها میند و نه طرز تلقی خویش

 

نده موفق میداند که ارزش های ادراکی وی با دیگران متفاوت است. نده با درک مشتریان به ارائه راهکارهای  مناسب میپردازند.

4-ندگان موفق هرگز مبانی حرفه ای را رد نمی کند

صرف نظر از موفقیتهایشان، ندگان برتر و موفق همیشه به تحقیق متعهد هستند، سعی مینمایند که مشتریان را عمیق بشناسند، فرصت های جدید را به جد پیگیری مینمایند، شناخت ارزش مشتریان بالقوه ، ایجاد طرح های هدفمند، حفظ حاشیه سود در زمان مذاکره و تکمیل جزئیات برای بسته شدن قرارداد .

استخدام نده جدیدی که این عادات را دارند ، یک استخدام موفق خواهد بود.  با استفاده از این چهار مورد به عنوان راهنما، شما با بیشتر و مشتریان بیشتری روبرو خواهید بود.

منبع : شرکت مشاوره مدیریت IranMCT

 


پایان نامه ها و تزهای کارشناسی ارشد موفق ,نده ,حرفه ,زندگی ,ندگان ,مشتریان ,نده حرفه ,عادت نده ,نده موفق ,ندگان موفق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یاس دی ال پی سی شرکت خدماتی آذر دشت ارم اجناس فوق العاده دلخوشی فیتسازان ای پی ام سی موزیک